måndag 12 oktober 2009

Höst i trädgården



Det vilar ett lugn nu ute i trädgården. Inget mer arbete där förutom möjligtvis lite lövkrattning. Staket och grind som var sommarens mål är på plats, min älskade har gjort hela arbetet så noggrant och perfekt!

Nästa sommar väntar lite mer staket och en lekstuga! Det kommer bli skoj, jag vet precis hur den ska se ut!

Jag fick en liten chock på lördagskvällen när jag såg att mitt besöksantal de senaste dagarna nått nästan 2500 per dag! Anledningen till detta fann jag här. Tack snälla för de fina orden!

Hoppas ni får en fin början på veckan!

Kram M

(Det är min kära son som staplat äpplena så fint i hinken :) )

30 kommentarer:

  1. Jamen det är ju så sant så sant!
    Underbart att vila ögonen på och nåt att sträva efter!

    kram Malin :)

    SvaraRadera
  2. Vilket fint bildkollage från trädgården! Mysigt var ordet!

    Önskar dig en fin vecka!

    SvaraRadera
  3. Så fint staketet blev och så mysiga bilder du visar från trädgården!
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  4. Hei!
    Så flotte høstbilder! Her er også sommeren pakket inn, og møbler ++ må vente til neste år for å få komme frem!

    Håper du får en fin mandag! Ikke rart din bloggg har så mange besøkende, den er jo jettefin ;-)

    Klem Jorid

    SvaraRadera
  5. Vad fint ni har det. Tycker mycket om erat nya staket och vill gärna ha ett likadant själv när det blir dags för oss. Fint med en cykel som dekoration för blommor! Vet du vad ni har för dimension på erat grus och är det naturgrus eller kross?

    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  6. Det stämmer ju precis så härlig blogg å alla fina bilder, Tänk vad hösten är vacker ändå.Ändå gnäller man att de blir kallare ute hi hii.

    SvaraRadera
  7. Det är ju det som är både roligt och läskigt att blogga; vem som helst kan läsa. I det här fallet var det ju bara otroligt roligt. Och hon har ju rätt, du har så vackra bilder från ditt vackra hem! Och jag gillar det där med konsekvens även om jag själv inte behärskar det alls (fniss).

    Ha en bra dag!

    Hälsningar
    Cathrin

    SvaraRadera
  8. Härliga höstbilder! Vad har ni för äppelsort?

    Kram

    SvaraRadera
  9. Vilka fina bilder! Vad kul med så många besökare och bli omnämnd = )! Det hade du kunnat ha iallafall, för din blogg är underbart fin!

    Kram L-L

    SvaraRadera
  10. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  11. Det är så roligt att följa din blogg! Du har ett otroligt vackert och inspirerande hem :) Undrar lite vart du köpt din lampa du har i köksfönstret? Jättefin! Kram

    SvaraRadera
  12. vilka härliga hösr bilder, saknaar verkligen en trädgård, grinden och staketet blev ju så fint. oj va roligt att va med på den listan.

    kramizzar

    SvaraRadera
  13. Härliga bilder!! Som vanligt :-)

    SvaraRadera
  14. Så underbara höstbilder!! Som barna i bullerbyn!!!!

    KRAM PÅ DIG!

    Jannice

    SvaraRadera
  15. Vilka härliga bilder! Trädgården klär om i höstskrud och gör sig redo för vintern! Ha en bra vecka - kram E

    SvaraRadera
  16. Hejsan!
    Kul att din blogg blivit omnämnd på det sättet! Fina ord på en jättefin blogg!
    Grinden är SÅÅ fin! Jag skulle också vilja ha en vit grind, men vet inte var....
    Ha det så bra! /Sari

    SvaraRadera
  17. Hejsan!
    Kul att din blogg blivit omnämnd på det sättet! Fina ord på en jättefin blogg!
    Grinden är SÅÅ fin! Jag skulle också vilja ha en vit grind, men vet inte var....
    Ha det så bra! /Sari

    SvaraRadera
  18. Verkligen vacker staket måste jag säga :). Det är så kul att kika in här, jag bara lagrar inspiration till mitt kommande drömhem, som vi inte funnit riktigt än... Men en dag så!

    SvaraRadera
  19. Underbara bilder!! Vi vill bara säga igen: Tack du rara för ditt mail med det glädjande "beskedet", vi blev verkligen så jätte glada! Ville oxå bara säga att vi skickat en liten inbjudan till vår dolda blogg, KRAM

    SvaraRadera
  20. Nyydelige bilder og herlige porter!!!

    Hilsen Liv

    SvaraRadera
  21. Härliga bilder du bjuder på!!!!
    Oj,va duktig din son har varit med
    att
    plocka alla dessa äpplen.
    Mvh Camilla...

    SvaraRadera
  22. Jahaa du! Är det undra på med en blogg som din?!!!!
    Love it!

    Kramen Erika

    SvaraRadera
  23. Håller med om varenda ord i det inlägget! Skulle också vilja ha det så hemma, en enhetlig stil. Sakta, men säkert, håller jag på att komma dit!:)
    Fint ni har fått det i trädgården också!
    Kram

    SvaraRadera
  24. Vilka vackra höstbilder, och snygg styling!!! Vilket kök, så himla fint, och den en sådan matta har jag med, fast i grått, ursnygg! Mari.

    SvaraRadera
  25. Ja du har verkligen ett bedårande hem, allt är så otroligt 'genomtänkt' in i minsta detalj!! Det hade hon i inlägget också förstått *ler*. Kul att du vill vara med i min lilla utlottning också:-) Kram Sofia

    SvaraRadera
  26. Åh staketet o grinden blev jättefint! Vi hade också tänkt sätta upp sånt staket och liknande grind i sommar men det blev inte riktigt tid till det. Åh vad mysigt med lekstuga, det vill vi också ha :-D. Vi önskar allt vad vi kan i 5-present. Kram, Anette

    SvaraRadera
  27. Underbara bilder från trädgården! Skönt när allt man föresatt sig att göra är gjort och man bara får luta sig tillbaka och invänta nästa vår. Staketet och grinden blev jättebra, din älskling har verkligen gjort ett bra jobb! :)
    Kul att så många besökare hittat till din blogg, lite "extra reklam" är ju aldrig fel! ;)

    SvaraRadera
  28. Hej!

    Första gången jag är inne på din blogg - vilken trevlig blogg du har! Jag hade en frågestund för ett tag sen om bra inredningsbloggar och då tipsade en läsare mig om din blogg. Jag lovade att presentera en sammanställd lista över tipsen så jag hoppas det är okej att jag länker till din blogg från mig! :)

    Ha en bra kväll!!
    /Sofie

    SvaraRadera
  29. mycket intiresno, tack

    SvaraRadera
  30. Hej!
    Underbart inlägg! Med detta inlägget eller liknande får du gärna vara med och tävla om trädgårdsmöbler för 5000:-. Surfa in på www.brafab.wordpress.com om du är intresserad, annars vill jag bara önska god fortsättning!

    Mvh/Mattias

    SvaraRadera