lördag 6 februari 2010


Vardagslyx är min melodi i alla dess former! Cath Kidstons handkräm med rosendoft kvalar in under den kategorin. Egentligen är inte ros min favorit i sådana sammanhang men denna är helt underbar! Doftar inte alls så starkt och är riktigt skön på mina vintertorra händer. Dessutom är ju tuben underbart söt! Me like! Jag köpte min hos Country Style, vad som mer slank med i paketet visar jag nästa vecka! :-)

Idag stundar loppis med mamma & syster! Ska bli så skoj, hoppas på nåt riktigt fyndigt! Annars är det så mysigt att bara umgås med två av mina favoriter! ♥♥

Kram M

2 kommentarer:

  1. Brukar int heller vara så förtjust i just rosdoft mn denna kanske man skall våga testa då! Om inte annat kan den ju få pryda sin plats i badrummet, så fin förpackning!
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  2. LÅter som en creme i min smak! Fin pastellig tub också! ;)
    Kram /Anna

    SvaraRadera