söndag 26 september 2010

Den bästa...

... vännen av dem alla har jag! Tack för att du finns och har funnits för mig i 24 år! Du är bäst! ♥

Igår hade vi en galet rolig men smått hysterisk kväll när vi försökte skapa en tavelvägg hemma hos henne. Många skratt blev det, resultatet känns riktigt bra! Nu är jag själv sugen på att sätta igång, det gäller bara att välja ut vilka bilder som vi vill ha och sedan försöka hitta lite fina ramar!

Idag bjuder jag er på bilder av M och hennes familj som jag fick äran att fota i slutet av sommaren, vackert! Självklart får ni även se det färdiga resultatet. Jag tycker att M verkligen lyckats med blandningen svart/vitt & färg, samt nya och loppisfyndade ramar! Till historien bör även nämnas att M:s kära make hade fullt upp i natt, några av våra , hmmm, en aning provisoriska upphängningsanordningar (tejpade) höll tydligen inte måttet bokstavligt talat. Inte mindre än fem tavlor föll i golvet, men men, ikväll när jag var där för att fota satt de åter uppe! Bra jobbat D! Ditt ögonmått är för övrigt super! ;-)

Kram M


 Lite blandade bilder. Att fota barn är verkligen en utmaning!


Fotoväggen hos min vän M.



21 kommentarer:

  1. Hihi kul verkade som ni hade i alla fall!
    Vill också ha en tavelvägg med foton. Det blir verkligen ett blickfång där folk stannar till och tittar.
    Kruxet är att jag inte kan bestämma mig för ramar.
    Fina bilder på familjen, det är inte lätt att fota barn som ständigt är på språng.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Åh vilka fina bilder och tavelväggen blev superläcker!
    Ha en riktigt härlig vecka som kommer!
    Kram/LenaS

    SvaraRadera
  3. Åh vad fint det blev. Vad synd att mina bräda inte kommit fram ännu. Jag skickade iaf iväg den i Fredags.
    Hoppas att M visar bilder när det är klart sen.

    förresten så har jag tipsat Magda om dig och ditt nya vackra hem som håller på att ta form. Hon skulle till Lena på Tisdag tror jag.....

    Kramis
    Marit

    SvaraRadera
  4. Kjempekoselig fotovegg, fint med blå toner i det hvite.

    Ogbestevenner er gull verd!

    SvaraRadera
  5. Fina bilder du tagit och vilken fin tavelvägg! Vill också ha en sådan här hemma, men har inte fått till detta än.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vilken fiiin familj du fotat!! Ser lyckliga ut, kanonfina bilder!! Gillar tavelväggen också!

    Önskar både dig och din vän en fin vecka!

    Kramizar aka

    SvaraRadera
  7. Verkligen jätte fin vägg! Har själv påbörjat en sådan n i helgen! Riktigt fin! :) Roligt att se andras också!
    Kram My

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Vad fint det blev med en tavelvägg. Snyggt! =)

    Ha det bra!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Vad fint det blev med en tavelvägg. Snyggt! =)

    Ha det bra!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  10. Gud va fina bilder...verkligen jättehärliga!
    En sån vägg få man nog fixa till, det var ju jättefint!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  11. Fina foton och fin vägg, hoppas tavlorna hålls på plats nu! Att ha en bästis är värdefullt, man känner varann utan och innan, kan nästan läsa varandras tankar. ♥
    Marianne

    SvaraRadera
  12. Gomorron!

    Kanonfina bilder! =)

    Jag har mailat dig om sofftips.

    Kram,
    Maria/Javabönan

    SvaraRadera
  13. Så fint det blev och så fina bilder du tar! Det med tjejen på stolen vid vattnet var för underbart!
    Jag håller oxå på och funderar på en liknande fotovägg, det var bra med inspiration!

    Kram
    Andi

    SvaraRadera
  14. Såå fint!
    Ha en bra start på veckan!
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  15. jättefint! och vilka vackra bilder!! har alrig "fått till" en bra tavelvägg så det har slutat med att jag inte vågar igen.. kanske bara skulle ta hjälp av en riktigt nära väninna.. ;)
    kram, ninna

    SvaraRadera
  16. Ååh så fin vägg, det är exakt en sådan jag vill ha... och med en krusidullig ram mitt i allt det strama och raka. Perfekt!

    När kommer du och hjälper mig? ;0)

    Kram och tack för en fin blogg som länge legat i min favoritrad.

    SvaraRadera
  17. Jättefina bilder. Bestämde ni i förväg vad dom skulle ha för kläder på sig eftersom dom matchar varandra så bra? Ni lyckades förövrigt väldigt bra med alla ramarna och fotona på väggen. Supersnyggt sammansatt! Ha det fint.
    / Anna-Paulina

    SvaraRadera
  18. Jättefina bilder. Bestämde ni i förväg vad dom skulle ha för kläder på sig eftersom dom matchar varandra så bra? Ni lyckades förövrigt väldigt bra med alla ramarna och fotona på väggen. Supersnyggt sammansatt! Ha det fint.
    / Anna-Paulina

    SvaraRadera
  19. Vad fint! Nu blev jag inspirerad att göra något liknande - perfekt höstpyssel!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  20. Hej.
    Vilken fin fotovägg!
    Är det olika vita färger på ramarna eller har alla likadan vit färg???

    Kram

    SvaraRadera