tisdag 3 maj 2011

Städa, städa...


Godmorgon!

Tusen tack för era kommentarer i förra inlägget! Vi har verkligen lagt ner mycket tid och arbete på vårt bygge och vi hoppas såklart att det ska ge resultat i slutändan! Igår grundmålades Albins golv, och wow vilken skillnad det blev! Jag ska visa er senare, vi måste handla mer färg, igen. Det går åt galet mycket färg kan jag säga! Redan har vi gjort slut på en 50 liter!

I butiken finns det fina saker som gör städningen lite roligare! Snygga diskborstar i trä, väldoftande och vacker tvål, praktisk förvaring m.m. Jag har "skyltat" i skylktfönstret med dem idag! Jag tänkte ha lite olika teman framöver!

Kram M

5 kommentarer:

  1. Förstår att du längtar tills det är klart, det är en lång väg att gå innan ett bygge är slutfört och man kan börja med det som är roligast. Flytta in saker och pynta.Ha en bra dag.
    Kram Theres

    SvaraRadera
  2. Nya och snygga städgrejer gör faktiskt städningen mycket roligare och sen blir det fint i tvättstugan där de får stå mellan alla städpass.

    Kram Teres

    SvaraRadera
  3. Vem vill inte städa med dom fina tingen <3

    Stor kram!

    SvaraRadera
  4. Hej igen!

    Tack snälla för ditt kommentar hps mig.
    Visst är det så kul med öppna hyllplan och som du säger att flytta om saker. Det brukar jag också göra.
    Kul att se skillnaden när man målar. Och dessutom så gör det att man får krafter att fortsätta.

    Färg går det mycket när man håller på. Även i vårt tillfälliga kök så har jag använd mycket färg.

    Ha en bra dag och nu ska jag kika in i din fina butik!

    Kram S

    SvaraRadera
  5. Visst underlättar det vardagens mindre roliga saker om man har vackra redskap;)/ Johanna

    SvaraRadera