tisdag 25 oktober 2011

Ljusstakar


Vackra ljusstakar från Tove Adman


Några bilder från köket, inte så mycket nytt här annars!

Hej!

Jag tror att jag lider av höst-trötthet. Jag bli liksom aldrig pigg utan känner mig trött redan när jag vaknar. Att det är grått och trist ute gör inte saken bättre heller :-( Har ni några pigga-upp-sig trick som ni tar till denna mörka årstid? Jag kör med tända ljus, det kanske inte piggar upp men det gör livet lite mysigare :-)

Min snälla mamma sponsrade mig så jag kunde köpa dessa fina ljusstakar från Tove Adman. Nu är bara frågan var de ska stå, jag är så rädd att barnen ska putta omkull dem! Just nu flyttar de runt lite i huset för att hitta den ultimata platsen!

Kram M

10 kommentarer:

  1. Du är verkligen inte ensam om att lida av "höst trötthet".. Orkar verkligen inte med någonting längre och är ständigt trött :/

    SvaraRadera
  2. så superfina ljusstakar..och du har ett bedårande vackert kök måste jag säga..
    kram och pigga på dig

    SvaraRadera
  3. Såna där ljusstakar har jag gått o fluktat efter länge. De är så vackra!

    SvaraRadera
  4. Nä, hösttrötthet är vi nog många som lider av... Kommer precis från skolan där ännu ett prov är avverkat. Helt slutkörd... Men imorgon bitti åker jag till Mallorca fyra dagar för lite "rekreation", skall bara orka packa först...

    Sköt om dig!

    Kram Lizette

    SvaraRadera
  5. Fina ljusstakar, perfekt nu på hösten när man vill tända en massa ljus. Skymtar även en superfin matta i ditt kök:)

    Mitt bästa tips för en pigg höst är frisk luft och blåbär:) gott på muslin, i smoothin, i pajen m.m

    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Vackert och vitt och fräscht!
    Inspiration för mig som ska måla om i vardagsrummet här hemma i stugan!

    Varmt tack för titten!

    Linnea Silversmed

    SvaraRadera
  7. Hej vännen!

    Sommaren är en stressad period, mycket stoj, fin ska man vara, smal, brun, fint ute, inne, resa, bada, handla, fika jaa listan kan bli oändlig! Nu när hösten kommer såå tror jag av ren automatik slår av på tempot, ok med löv, ok med torkade blommor, lite högt gräs, blek kan man vara, tjockare för nu mera kläder på osv, snart skall du se, ta långa promenader, unna dig nåt gott, solarium, massage, fotvård eller dyl. vitaminer?

    Kosa dig genom raggsockorna på, levande ljus, go fika, träffa brudarna!

    Några tips kanske? Styrke kram från Tallbacka

    SvaraRadera
  8. Jag igen!

    Jag är fullständigt jätte avundsjuk på din SMEG kyl, vill bara ha!:) Mys kök!

    Hej!

    SvaraRadera
  9. i absolutely love the kitchen!!! maybe because it looks like mine :D really nice kitchen.

    svenja

    SvaraRadera