fredag 20 januari 2012

Happy friday!


Hej hej :-)

Vi har en riktigt mysfredag just nu! Barnen och jag sitter i soffan och smaskar godis och ser på film! Thea gick raka spåret in på dagis i morse, utan en enda tår! Ok, jag erkänner, hon var mutad men ändå! Att vi skulle åka och köpa lite gott efter dagis funkade som morot. Nu håller jag tummarna hårt för att lämningen nästa vecka ska gå lika bra, även utan mutor!

Kvällen ska spenderas  soffan har jag bestämt. Men först lite tacos!

Jag önskar er alla en riktigt skön fredag!

Kram M

17 kommentarer:

  1. Hej Miriam !
    Jag förstår att du pustar ut i soffan.
    Ha en skön helg och ladda batterierna inför en ny vecka.
    Lena

    SvaraRadera
  2. Skönt med fredag.....tacos låter smarrigt! Här blir det kyckling i lergryta. Helt nytt för mig men kul att testa något nytt!

    Trevlig Fredag!
    Kram Marina

    SvaraRadera
  3. Hej Miriam,

    Emil hat ein ganzes Jahr morgens Trennungs-Tränen vergossen obwohl es ihm dort super gefällt...

    Schön, dass Dir die Idee gefällt - ich fühle mich sehr geehrt und könnte Dich dafür knutschen;-)

    Kram

    Mareike

    SvaraRadera
  4. Skönt med en kväll i soffan!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  5. härligt med fredagsmys! har en son som snart ska skolas in på dagis. är skit nojig över de! önskar en fin helg! / emelie

    SvaraRadera
  6. Låter härligt! Njut på. Kram Johanna

    SvaraRadera
  7. Låter som en perfekt mys fredag, liknar vår här :), som så många andras kan jag tänka mig :). Fast nu sitter jag själv i soffan, barnen sover och mannen jobbar natt så allt godis till mig nu ;).

    Känner igen det med ledsna (mer eller mindre gallskrik ibland) små miner vid dagis lämning. Men nu har det vänt och dom knallar bara rakt in och kommer knappt ihåg och säga hej då :).

    Ha en fortsatt mysig fredag!
    Kram johanna

    SvaraRadera
  8. Hier würd ich gern ein bischen verweilen, soo schön.
    Liebe Grüße
    Rosalie

    SvaraRadera
  9. Så skönt med fredagsmys och soffläge! Vi åt tacos förra fredag :)

    Kram på dig och ha en riktigt härlig helg!

    Ansku

    SvaraRadera
  10. Ha en underbar fortsatt kväll!!

    SvaraRadera
  11. Hej raraste M,

    Vad roligt att se reportaget i tidningen här nedan - ser jättefint ut!

    Åh vad jobbigt det kan vara när dagislämningen bli en sorglig historia. Det skär i mammahjärtat... Skönt att det gick bättre idag! ♥

    Önskar er en jättefin helg!

    Kram Jes

    SvaraRadera
  12. Låter som en riktigt mysig kväll! Gott med tacos o godis. Härlig fredag=)

    SvaraRadera
  13. Mutor är bra ibland:) Vet hur du känner dig! Min son som fyller 3 år nu i mars gråter fortfarande när jag lämnar honom på förskolan:( Han har alltid gått korta dagar men det spelar ingen roll, när jag kommer vill han gå hem på direkten! men han har det bra när han är där, men det skär i hjärtat när han gråter på morgonen...

    Ha en fin lördag:)

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  14. Fin bild!!

    Önskar dig en skön söndag!

    Kram!

    SvaraRadera
  15. Gillar jordgubbar och mjölk därför är jag här :)

    SvaraRadera
  16. Fin bild! Ja men visst är det jobbigt när de små blir ledsna när man ska lämna dem på dagis och ibland är det väl okej med mutor :). Jag hoppas att det går bra i fortsättningen också! /Jennifer

    SvaraRadera