lördag 18 februari 2012

Till min syster!

Heeej!

Hoppas att ni har en fin lördag! Jag har haft fullt upp de sista dagarna, därav min tystnad! Det händer en hel del här hemma, lekrummet blir färdigt idag, tjohoo! Men hela hemmet lider under renoveringen, det behöver rensas och organiseras nu när vi kan ta ett nytt rum i besittning! Så det är vad dagen kommer att gå åt till.



Nu på morgonen var jag och Thea på loppis. Det kändes en smula hopplöst tills jag såg denna charmiga spegel. Tung och gedigen och märkt av tidens tand, 30 kr betalade jag så det var ett fynd! Och eftersom min syster efterlyste fyndbilder så kommer det här! Vi får hålla ut tills nästa helg, då attans ska vi fynda, eller hur!?



Kram M

11 kommentarer:

  1. Jättefin spegel!!! Jag har köpt en den tavleramar som jag målat upp lite och sedan lämnat in och satt spegel i, för ibland hittar man bara inte en spegel som man vill ha, då får man ta saken i egna händer;-)
    Önskar dig en trevlig helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Vilket fynd du gjorde där! Kanonfin spegel!! Och så vansinnigt vackert du har det, vilken underbar bild!! Tror aldrig jag tröttnar på detta vita vilsamma vackra.....Love it!!

    Kraaam Paula

    SvaraRadera
  3. Men tänk att det blev ett fynd! Så avis, den var ju helt perfekt. Den kan jag ta över när du tröttnat;)

    SvaraRadera
  4. Vackert <3 det var väl ett kanon fynd. Ska nog unna mig lite fler TineK krukor när jag fyller. Blir sugen på att ha några i sovrummet när jag ser dina fina bilder <3 Ha det gott ikväll. Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Vakkert!!

    Fortsatt fin helg!

    KLEM KLEM
    ANETTE

    SvaraRadera
  6. Det var verkligen ett fynd! Så fin!

    SvaraRadera
  7. Vilket fynd vännen!!! Urfin spegel. Vad roligt!

    Kram Jes

    SvaraRadera
  8. Ja det var ett fint fynd! Nu blir jag sugen på att ta en loppisrunda snart igen! tack för all inspiration du delar med dig av! KRAM

    SvaraRadera