torsdag 15 november 2012

Lite nytt till garderoben

 
 
 
Hej! :)
 
Min garderob har fått en välbehövlig urstädning och påfyllning! Jag ser nog ett tema i mitt shoppande, vitt, rosa och lite grått är mina favoritfärger. Lite söta detaljer till som rosetter och spets, men inte för mycket, det får inte bli för gulligt bara lite lagom! (Kläder från HM)
 
Två nya färger från Essie fick även följa med hem, en sober rosa och en rätt otippat midnattsblå men som nog kommer bli en nya favorit!
 
Ha en fin dag!
 
Kram M

7 kommentarer:

  1. such a lovely combination of colors :)

    SvaraRadera
  2. Fina bilder! Härliga färger, de är mina favoriter med, även om det blir mycket svart också, särskilt nu i höst/vintertid.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. God natt ! ;)

    Ser super fina ut ! :)
    Härligt med lite nytt i Garderoben...

    Ha en trevlig helg !

    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  4. Din klädsmak går inte av för hackor ;) snygga färger på nagellacken också!
    /mia

    SvaraRadera
  5. Fina kläder och färger, helt i min smak :)

    SvaraRadera